Pagina's

donderdag 29 juni 2017

Sweet Elin!


Goedemorgen Allemaal,

Gistermiddag heb ik heerlijk zitten freubelen, het was zo'n regenachtige dag en alle huishoudelijke e.d. taakjes waren al klaar dus heb ik lekker tijd voor mezelf genomen!! 
Voor het maken van deze kaart heb ik de sketch van The Sketchy Challenge gebruikt en deze gecombineerd met verschillende thema's van de lopende challenges (bijv. iets met vleugels, bloemen, stippen etc.).
  De basis van de kaart wordt gevormd door een vierkante lichtblauwe linnen kartonnen kaart waarop ik een laagje wit en design papier met bloemen heb gemat.
Vervolgens heb ik uit blauw papier de rectangle gestanst en deze door de helft gesneden en beide helften voorzien van een laagje gestreept design papier. Daarna sneed ik een blauwe strook en een maatje kleiner uit gestippeld design papier, bewerkte de hoeken met de ronde hoekpons en matte deze. Deze onderdelen gaf ik gelijk de juiste plaats op de kaart volgens de sketch. Toen ben ik aan de slag gegaan met het centrale punt van de kaart: de afbeelding. Hiervoor stanste ik een witte cirkel met stikrand en stempelde ik het elfje op. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir Markers en ook heb ik gebruik gemaakt van de Sparkle Pens (goud en naturel). Deze glinsteren zo mooi!!! Echt tof! (helaas niet te zien op de foto)
Na het inkleuren heb ik de randen van de cirkel met lichtblauwe inkt bewerkt en een doily gestanst, de cirkel erop gemat en met 3d tape op de kaart bevestigd.
Voor de bloementoef heb ik verschillende bloemetjes gestanst, op elkaar geplakt en een prachtige parel als hart in het midden toegevoegd. Enkele takjes gestanst en onder de toef verwerkt. Tot slot ponste ik twee vlindertjes, stanste ik de tekst Happy Birthday en bewerkte deze met groene inkt en plakte twee kleine roze pareltjes op de kaart.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
Gebruikte materialen:
- Mallen:MFD048 (Rectangle), CR1360 (cirkel met stikrand), CR1251 (Doily), CR1320 (Happy Birthday), 6003/0061 (takje), CLDF12+CLSET36 (bloemen)
- Stempel: SWE001 (Sweet Elin Star)
- Papier: licht blauw, mint groen, wit, restjes roze tinten
- Design papier: Action, snowpaper Marianne Design
- Overige: roze en blauwe parels, blauwe en groene memento inkt, Spectrum Noir Markers & Sparkle Pens (goud/naturel), vllnderpons

Mijn zomerskaartje met de madeliefjes is in de top 3 gekomen bij de Inspiration Destination Challenge. Jeej dat vind ik leuk!

Nu ga ik hup hup snel mijn fietsje pakken en naar m'n werk! Hopelijk blijft het droog, het kijkt zo donker!
Vanavond komt mijn zus eten en gaan weer lekker een eind lopen (het is tenslotte weer donderdag).
 
Fijne dag.

Liefs Kim

22 opmerkingen:

  1. Beeldige kleuren, mooie bloemen en een schattig elfje dus perfect voor onze vleugeltjes-challenge Kim, dank voor je deelname!

    XxIrene-Scr@pCards DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in deze zachte kleuren! De bloemen staan er prachtig bij. Gefeliciteerd met je top 3 notering!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card! I love the image and your color combo. Thanks for join us at Crafty Sentiments designs this time, good luck and hope to see you next time, hugs Beatriz dt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een lieve kaart gemaakt Kim. Dat afdrukje heb je mooi ingekleurd en van je bloemen ben ik helemaal weg, die zijn zó mooi.
    Gefeliciteerd met je top 3 notering, dat is zeker heel erg leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gisteren voor mijn zieke kleindochter gezorgd, ze heeft roodvonk, wat een koorts en zo beroerd, dus van freubelen komt hier niks.
    Ik heb er ook niet zo,n zin in met de warmte.
    Maar jou kaart is weer om te smullen Kim, mooi gekleurd en een prachtige afwerking.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wat een mooie kaart Kim. Lief plaatje en weer zo mooi gekleurd.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige afbeelding en moi gekleurd, Kim....het papier is ook erg mooi.
    Proficiat met je winnende kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en wat mooie kleuren combinatie. Gefeliciteerd met je top 3 plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk dan toch wat een leukerd!!! Lekker zoete kleurencombi. De bloemen zijn erg mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooooooohw.... Vergeet je ik helemaal te feliciteren met je winnende kaartje.
      GEFELICITEERD!!!

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd met je succesje. Deze kaart is ook erg leuk geworden Kim. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En nu is het al weer vrijdag. Gisteren was ik niet aan alle blogs toegekomen. Dit kaartje is ontzettend leuk. Mooie vrolijke kleuren. Was het gezellig met je zus? En nog kunnen wandelen? Bij ons heeft het nauwelijks geregend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaartje Kim!
    Mooie kleurtjes en een leuke stempel die je heel mooi hebt ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Kim,
    wat een super mooi en lief kaartje met een prachtige ingekleurde digi
    dank voor je deelname aan de scrap-cards challenge fijn weekend Liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje!
    Mooie digi en prachtig ingekleurd.De kleuren combi vind ik super!
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Fijn weekend verder, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stunning card, i ove the colors and the cute image.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Both cards are as sweet as can be! Thanks for joining us this week at Crafty Sentiments Challenge Blog. Julie, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So sweet. Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ganz fabelhaft gemacht. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim